[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Numerarul companiilor a crescut de la 83 mld. Lei (în 2008) la 131 mld. Lei (în 2018), dar aceasta este din ce în ce mai concentrat în rândul firmelor mari.

Astfel, cele mai mari 1% din companiile active în România (primele 5.000 de companii) concentrau 43% din numerar acum zece ani, dar la finalul anului 2017 ponderea acestora a crescut la 78%.

Cele mai mari 10% din firmele active în România au ajuns să concentreze 83% din întreg numerarul.

La ce ajută să vedem mai mulți bani concentrați la marile companii, când microîntreprinderile (94% din firmele active) concentrează doar o treime din numerar?[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”12100″ alignment=”center” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” border_radius=”none” box_shadow=”none” max_width=”100%”][/vc_column][/vc_row]