[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Aceste pierderi accelerează aproape de 15% din cifra de afaceri în anul 2018, comparativ cu media de 10% din perioada 2014–2017.

Una din principalele cauze ale acestor pierderi este ponderea extrem de ridicată a altor cheltuieli de exploatare (prestații efectuate de terți furnizori) în totalul veniturilor obținute de Tarom, respectiv aproape de 50% în fiecare an, de aproape 3 ori peste media națională! Oare toate aceste cheltuieli sunt necesare, sau sunt contractate la prețul corect?[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”12786″ alignment=”center” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” border_radius=”none” box_shadow=”none” max_width=”100%”][/vc_column][/vc_row]