[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” bottom_padding=”3%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Practic, în primul semestru al acestui an avem 1,64 companii care își întrerup activitatea (OUT) la fiecare companie nou înmatriculată (IN). Această evoluție nu este întâmplătoare, deoarece media raportului OUT : IN pentru ultimul deceniu este aproape de 2.

Astfel, deși avem un mediu de afaceri privat de aproape trei decenii, vârsta medie a unei companii active în România este de aproximativ 10 ani, cea mai mică din Europa. În Ungaria și Cehia vârsta medie a companiilor este de 15 ani, în Polonia se aproapie de 20 de ani, iar în Germania depășește 30 de ani.

Cum să ne batem cu firmele internaționale adulte? Cum să fim competitivi? Cu niște copii de 10 ani…?[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”13271″ alignment=”center” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][vc_column_text el_class=”text-color-casper”]

Sursa: Oficiul Național al Registrului Comerțului, date prelucrate de către autor

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]