[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Practic, majorarile planificate ale pensiilor nu pot fi suportate de catre bugetul actual, in lipsa unor reforme structurale de crestere a veniturilor si eficientizare / restructurare a aparatului public supradimensionat. Ritmul majorării pensiilor este nesustenabil, deoarece nu avem cele trei circumstanțe atenuante care pot sprijini aceste creșteri:

  1. Creșterea veniturilor fiscale prin reducerea economiei subterane și fiscalizarea creșterii economice (România inregisteaza cea mai scăzută pondere a investițiilor publice în PIB din UE);
  2. Creșterea forței de muncă active în țară (România înregistrează cel mai accelerat fenomen de emigrare și îmbătrânire din UE);
  3. Creșterea sustenabilă a veniturilor forței de muncă active în momentul de față (care nu poate fi posibilă în lipsa investițiilor și creșterii productivității).

[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”13116″ alignment=”center” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][/vc_column][/vc_row]