[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Astfel, pierderile înregistrate în fiecare an din activitatea principală (rezultat din exploatare) reprezintă aproape 20% din cifra de afaceri. Cifra de afaceri totală înregistrată de Metrorex S.A. în ultimii 5 ani se ridică la 3,5 mld. Lei, în timp ce pierderile din exploatare în aceeași perioadă analizată sunt 758 mil. Lei. Există voci care spun că aceste pierderi sunt cauzate de prețul mic al biletelor. Nu se justifică!

Am comparat prețul biletelor / salariul mediu din capitală cu alte companii similare din regiune (Varsovia, Praga, Budapesta) și prețul biletelor pentru transportul călătorilor cu metroul este cel mai ridicat în București raportat la nivelul salariilor.

Problema este cauzată de salariile foarte mari, personalul supradimensionat și “alte cheltuieli din exploatare” care sunt lipsite de transparență și unde sunt incluși diverși furnizori preferențiali la costuri supradimensionate. Voi publica aceste cifre în zilele următoare.

Recent aflăm că Metrorex S.A. înregistrează restanțe de peste un an la furnizori care au prestat servicii de mentenanță… și că, în curând, riscăm reducerea programului trenurilor Metrorex în București![/vc_column_text][image_with_animation image_url=”12703″ alignment=”center” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” border_radius=”none” box_shadow=”none” max_width=”100%”][/vc_column][/vc_row]