[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Astfel, la finalul anului 2018 Metrorex a raportat 64 de angajați / km metrou, în timp ce alte companii similare din regiune înregistrează un personal mai redus, precum BKK Budapesta (20 angajați / km), Metro Warszawskie Varșovia (56 angajați / km), sau DPP Praga (61 angajați / km)!

Cred ca s-a ajuns în această situație din doua motive principale:

  1. Investițiile foarte reduse în cazul Metorex S.A. cauzează învechirea echipamentelor existente și uzura lor morala prin comparație cu evoluția tehnologică (ex.: majoritatea trenurilor din alte capitale sunt conduse automat prin sistemul de control centralizat, biletele sunt vândute prin mașini de eliberare automată a tichetelor),
  2. Creșterea angajaților din segmentul administrativ care nu are justificare în necesarul real de personal (supradimensionarea departamentelor care nu sunt implicate în munca operațională din subsolul rețelei de metrou).

[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”12772″ alignment=”center” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” border_radius=”none” box_shadow=”none” max_width=”100%”][/vc_column][/vc_row]