[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Astfel, 1 din 2 companii locale nu a trecut prin ultima criză financiară din 2008–2009, acestea fiind predispuse la un comportament emoțional imprevizibil în următoarea recesiune!

Doar 15% din companiile active astăzi sunt în business de peste două decenii, acestea concentrând aproape 40% din venituri, jumătate din active și o treime din angajați.

În acest context, durata medie de viață a unei companii în România este de doar 10 ani, mult sub media regională sau europeană. Nucleul mediului de afaceri este prea mic și vulnerabil pentru a rezista șocurilor externe, pătura de mijloc fiind extrem de subțire![/vc_column_text][image_with_animation image_url=”13174″ alignment=”” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][/vc_column][/vc_row]