[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Astfel, deși avem un mediu de afaceri privat de aproape trei decenii, vârsta medie a unei companii active în România este de aproximativ 10 ani. 55% din afacerile deschise în România sunt înregistrate după anul 2010, iar jumătate dintre acestea sunt concentrate în consum (retail și distribuție).

În Ungaria și Cehia vârsta medie a companiilor este de 15 ani, în Polonia se aproapie de 20 de ani, iar în Germania depășește 30 de ani…

Cum să ne batem cu firmele internaționale adulte?
Cum să fim competitivi?
Cu niște copii de 10 ani…?[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”13178″ alignment=”” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][/vc_column][/vc_row]