[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Cifra de afaceri obținută de Tarom a fluctuat între 1–1,2 mld. Lei în perioada 2014–2018, în timp ce venitul Blue Air a crescut de la 0,66 mld. Lei (2014) la 2,31 mld. Lei (2018).

Astfel, Blue Air a înregistrat venituri de două ori peste Tarom în 2018, deși numărul de angajați este cu 30% mai mic (1.121 angajați la Blue Air vs 1.773 angajați la Tarom)… aceasta reflectă personalul supradimensionat în cazul Tarom, precum și competitivitatea comercială net inferioară prin comparație cu Blue Air.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”12780″ alignment=”center” animation=”Fade In” img_link_large=”yes” border_radius=”none” box_shadow=”none” max_width=”100%”][/vc_column][/vc_row]